Ont i magen...

Att man kan ha ont i magen av så många anledningar. Jag är lite förväntansfull, men mest känner jag ångest. Allt jag är van vid och allt jag älskar är i denna stad. 
Att på några få dagar få allt slängt i ansiktet gör mig nervös, Jag vill verkligen flytta, missförstå mig inte, men detta är en sådan stor omställning och det underbara jobb och de underbara människorna som jag lärt känna, det gör ont att bara tänka på att säga att jag ej kommer tillbaka.
 
När det finns så många frågetecken så vet jag inte inte vad jag ska säga, vad jag ska göra. Vill bara ha någon som kan säga åt mig vad som är rätt.... Jag vill, men vågar jag? Känns som om vad som helst kan gå på tok. 
Vi får se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback