Lördag

Det är lördag, jag har svullat i mig en massa smörgåstårta och sitter i soffan under min filt med armar och fryser ihjäl en smula.
Har varit och grattat Elin lite idag och lekt med Alexander som bara skulle ta min mobil eller dra i mitt halsband.
 
Har diskat och skottat snö idag, druckit varm choklad med maschmallows och har verkligen inget mer att skriva. 
 
Ger upp, går och lägger mig.. Haha får se om jag upprepar samma sak som jag gjorde inatt.
 
Drömde att en från jobbet ringde och sa att en massa findus-portionsrätter saknades och jag trodde dem fanns i vårat pannrum. tydligen gick jag i sömnen och letade efter dem där, Dennis var vaken och till honom sa jag tydligen att jag skulle på toa. hahah gick in i pannrummet och stängde dörren, Dennis får fnatt för han tror jag ska gå och  göra ifrån mig inne i pannrummet, jag tror att jag letar efter portionsrätterna, Dennis ropar på mig och jag hör (i drömmen) att han säger att de inte är där, jag blir arg för jag vet att han har gömt dem.
Men bestämmer mig för att gå och lägga mig och leta efter dem senare.
Går och lägge rmig och "vaknar" sedan att jag verkligen måste på toa. Kliver upp och undrar vad det är för tokdröm jag haft. Idag när Dennis vaknade så fråga han mig om jag visste vad jag höll på med, jag hade inte en aning men fick iaf reda på vad jag haft för mig haha, längesedan jag skrattade så!
 
Himla tok man är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback