Kokosolja!

Har hört om kokosoljans magiska krafter från en hel hög med människor och jag spred den informationen vidare till min mor som medan jag var i Övik beställde hem en hel drös. Underbar som hon är så fick jag med mig en burk som jag nu har öppnat och ska testa.
Det ska tydligen vara bra för det mesta, nervändar, mage, vikt ja hur mycket som helst. Läste på burken och det stod att det är mestadels mättat fett i den, blev lite förskräckt och tänkte "oh no, inte ska man trycka i sig transfetter och sånt" men tydligen är det mättade fetter som gallan inte behöver bryta ner (som jag fattade det) utan det ska tas upp av kroppen och göra nytta istället. Hoppas på ett mirakel för magen och kanske slutar mitt ärr att besvära mig, man kan ju alltid hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback