Elavbrott

Har varit utan ström sedan i torsdags på grund av Ivar, den kom tillbaka i några timmar för att sedan försvinna när jag stod i duschen. Ramlade också när jag skulle ut ur bilen, slog svanskotan nåt så ordentligt.
 
Idag när jag vaknade första gången vid 6 så var den fortfarande borta, men vid tio-tiden var den tillbaka tack och lov.
 
Sedan förundras jag hur folk kan bete sig hur som helst när de sitter bakom en dataskärm.
Om de skriver en omogen skitgrej och någon reagerar med att skriva ett välformulerat meddelande tillbaka och sedan börjar den personen förolämpa tillbaka och ge sig på privatliv och personer i dess närhet. Såna människor får mig att må illa, man får absolut inte säga nåt de inte håller med om för då blir de förbannade och man får höra en massa skit och de snackar en massa skit till folk omkring som man får höra senare.
 
Facebook borde ha ett skitsnack-filter. Att angripa med elakheter om en persons "tillkortakommanden" tyder på dumhet enligt mig och jag beblandar mig inte med dem som inte kan "bråka" på ett civiliserat sätt. 
 
Att ta till nävarna sedan när orden inte räcker till är inte heller okej, kan du inte vinna ett argument på ett rättvist sätt så har du förlorat allt redan innan du börjat prata. Skitsamma om du har en bra poäng eller inte, kan du inte formulera dig så ska du ite ge dig in i kampen...
 
Ibland kan jag bara bli så trött på folk.... Jisses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback